Producenci
Wysyłka żywych zwierząt

Droga Klientko, Drogi Kliencie,

 

Mając na uwadze zdrowie, oraz jak najlepszą kondycję oferowanych zwierząt, najlepszym wyborem dostawy, zawsze będzie odbiór osobisty. Mimo odległości, czasu podróży – nawet tej kilkugodzinnej, pamiętaj, że zwierzęta które zamówiłaś/zamówiłeś w formie kurier UPS ISC, dotrą do Ciebie za ok. 24h, aby zaoszczędzić stresu i niekorzystnych warunków przewozu, rekomenduje i zachęcam mimo wszystko do przemyślenia i możliwości odbioru osobistego.

Jeśli oczywiście, ostatecznością jest dostawa kurierem UPS ISC, zapewniam Cię drogi kliencie, że dołożę wszelkich starań aby przesyłka była jak najlepiej przygotowana i zabezpieczona.

 

Informacje o wysyłce 

 

 

Wszystkie zwierzęta wysyłane są firmą kurierską UPS w opcji - UPS ISC Service - Express (przesyłka specjalna) 

Koszt wysyłki wynosi 55zł

Z uwagi na bezpieczeństwo zwierząt nie wysyłamy z innymi zamówionymi produktami.

Wysyłka zwierząt odbywa się od poniedziałku do środy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i potwierdzeniu z klientem  

Istnieje możliwość wstrzymania wysyłki, w zależności od warunków atmosferycznych lub od problemów technicznych o czym klient zostaje niezwłocznie poinformowany.

 

Gwarancja dostarczenia zamówienia UPS ISC jest następny dzień roboczy. 

Warunek, że adres dostawy jest objęty usługą "dostawa w następnym dniu".

Jeśli adres nie obejmuje możliwości dostarczenia w dniu następnym, klient zostaje poinformowany oraz zaproponowany, jeśli to oczywiście możliwe, odbiór w punkcie UPS Access Point.

 

Warunki Reklamacji!!!

Kurier podejmuję tylko jedną próbę dostarczenia przesyłki w jednym dniu, warunkiem gwarancji paczka musi zostać odebrana od kuriera w pierwszym dniu od dnia nadania. 

Jeżeli przesyłka nie została odebrana w pierwszej próbie dostarczenia a dopiero w dniu kolejnym, reklamacja nie może zostać uznana. 

Warunkiem reklamacji (zgonów zwierząt) jest przesłanie na adres bluebox.coral@gmail.com zdjęć zamkniętego worka tak aby, martwe zwierzę było widoczne, maksymalnie do 2h od godziny dostarczenia przesyłki. Po tym czasie reklamacja nie zostanie uwzględniona. 

 Tylko reklamacja złożona w ten sposób zostanie zaakceptowana.

Reklamacja na zwierzęta, które padły w akwarium nie zostaje uznana. 

Sposób reklamacji jest ustalany indywidualnie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl