

Droga Klientko, Drogi Kliencie,
Mając na uwadze zdrowie, oraz jak najlepszą kondycję oferowanych zwierząt, najlepszym wyborem dostawy, zawsze będzie odbiór osobisty. Mimo odległości, czasu podróży – nawet tej kilkugodzinnej, pamiętaj, że zwierzęta które zamówiłaś/zamówiłeś w formie kurier UPS ISC, dotrą do Ciebie za ok. 24h, aby zaoszczędzić stresu i niekorzystnych warunków przewozu, rekomenduje i zachęcam mimo wszystko do przemyślenia i możliwości odbioru osobistego.
Jeśli oczywiście, ostatecznością jest dostawa kurierem UPS ISC, zapewniam Cię drogi kliencie, że dołożę wszelkich starań aby przesyłka była jak najlepiej przygotowana i zabezpieczona.
Informacje o wysyłce
Wszystkie zwierzęta wysyłane są firmą kurierską UPS w opcji - UPS ISC Service - Express (przesyłka specjalna)
Koszt wysyłki wynosi 55zł
Z uwagi na bezpieczeństwo zwierząt nie wysyłamy z innymi zamówionymi produktami.
Wysyłka zwierząt odbywa się od poniedziałku do środy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i potwierdzeniu z klientem
Istnieje możliwość wstrzymania wysyłki, w zależności od warunków atmosferycznych lub od problemów technicznych o czym klient zostaje niezwłocznie poinformowany.
Gwarancja dostarczenia zamówienia UPS ISC jest następny dzień roboczy.
Warunek, że adres dostawy jest objęty usługą "dostawa w następnym dniu".
Jeśli adres nie obejmuje możliwości dostarczenia w dniu następnym, klient zostaje poinformowany oraz zaproponowany, jeśli to oczywiście możliwe, odbiór w punkcie UPS Access Point.
Warunki Reklamacji!!!
Kurier podejmuję tylko jedną próbę dostarczenia przesyłki w jednym dniu, warunkiem gwarancji paczka musi zostać odebrana od kuriera w pierwszym dniu od dnia nadania.
Jeżeli przesyłka nie została odebrana w pierwszej próbie dostarczenia a dopiero w dniu kolejnym, reklamacja nie może zostać uznana.
Warunkiem reklamacji (zgonów zwierząt) jest przesłanie na adres bluebox.coral@gmail.com zdjęć zamkniętego worka tak aby, martwe zwierzę było widoczne, maksymalnie do 2h od godziny dostarczenia przesyłki. Po tym czasie reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Tylko reklamacja złożona w ten sposób zostanie zaakceptowana.
Reklamacja na zwierzęta, które padły w akwarium nie zostaje uznana.
Sposób reklamacji jest ustalany indywidualnie.